KURUMSAL
AMAÇ VE HEDEFLER
1:SAĞLIK HİZMETLERİNDE KALİTEYİ ARTTIRMAK Hastanemizde sunulan her türlü
sağlık hizmetinin etik ilkelere bağlı olarak hasta ve çalışan memnuniyetini
sağlayacak şekilde verilmesini sağlamak. Palyatif tıbbi hizmet birimlerinin
açılması, çalışır duruma getirilmesi, Eksik olan uzman hekim kadrolarının
tamamlanmasını sağlamak. Diyaliz hekimi sertifikasyonunu sağlayarak diyaliz
ünitesinde hekim hizmetinin sürekliliğini sağlamak . Yataklı servislerde , faal olmayan servisleri çalışır duruma
getirmek.
AMAÇ-2:HASTANE ALT YAPI, DONANIM,CİHAZ EKSİKLİKLERİNİN GİDERİLMESİ Hastanede
birim bazında çalışma düzeni ve kalite ,verimlilik doğrultusunda gerek
görülen tüm alt yapı,cihaz,donanım eksikliklerini gidermek, Engelli hastalara
yönelik bina düzenlemelerini yapmak, Mevcut kullanılır cihazların tamir,bakım
ve kalibrasyonlarını yapmak,
AMAÇ-3:HASTANEDE VERİMLİLİĞİ ARTTIRMAYA YÖNELİK DÜZENLEMELER YAPMAK,
Hastanenin elektrik su tüketimini azaltmaya yönelik düzenlemeler yapmak, Hastanenin
otomasyon sisteminin kullanıcılar tarafından etkin ve verimli kullanımını
sağlamak, Personelin ve doktorların boş vakitlerinde ve öğle aralarında
dinlenebileceği personel ve doktor dinlenme odasını aktif hale geçirmek,
AMAÇ-4:HASTANE PERSONELİNİ NİTELİK VE NİCELİK YÖNÜNDEN GELİŞTİRMEK, Hastane
çalışanlarına yönelik hizmet içi eğitim faaliyetlerini düzenlemek, Bölüm
bazlı eğitim gereksinimlerini belirlemek, İhtiyaçlar doğrultusunda hizmetli
ve sağlık personeli sayısını arttırmak,
AMAÇ-5:HASTA,HASTA YAKINLARI,HASTANE ÇALIŞANLARI VE HASTANE YÖNETİMİ ARASINDA
İLETİŞİMİ İYİLEŞTİRMEK, Hastane çalışanlarına hasta hakları,vücut dili ve
hasta ile iletişime yönelik hizmet içi eğitim düzenlemek, Dilek şikayet
kutularındaki istekleri,şikayetleri dikkate alarak birim bazlı değişiklikler
uygulamak, Hastane tanıtım broşürlerini hazırlamak,hasta ve hasta
yakınlarının ulaşabileceği yerlerde bulundurmak. |